UPC ecoRacing desvela el nou ecoRZ a l’ETSEIAT

L’equip presentarà a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa el cotxe que competirà a Silverstone, Montmeló i Riccardo Paletti aquest estiu.

L’equip de Terrassa va començar fa 2 anys una nova etapa amb un procés de selecció de nous membres per encetar la construcció d'un nou cotxe després dels èxits amb l'híbrid ecoR2 el qual va portar a UPC ecoRacing a ser l’equip amb millor palmarès de l’estat.

Aquest nou projecte, seguint la filosofia ecològica del equip, és l’ecoRZ, un monoplaça 100% elèctric d’altes prestacions. Amb el seu disseny, l’equip es va proclamar campió en la competició d’Itàlia el passat setembre on els jutges van lloar la qualitat del projecte.

Després de mesos molt intensos i de portar un pas més enllà el disseny, UPC ecoRacing desvetllarà públicament l’ecoRZ en l’acte de presentació que tindrà lloc el proper 13 de maig a les 17:00 en la Sala d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa. Aquest comptarà amb la presència de l’Alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; el Rector de la Universitat Politènica de Catalunya, Enric Fossas; i el pilot de competició, Jordi Gené, entre altres.

A més a més, el dia 20 maig es durà a terme una competició al Karting Gené on el guanyador tindrà l’oportunitat de ser el pilot oficial i acompanyar a l’equip a Silverstone, Montmeló i Riccardo Paletti aquest estiu. La convocatòria és oberta i tothom qui vulgui participar es podrà inscriure a partir de la setmana abans de la presentació.  Tots els participants entraran en un sorteig de dos places per assistir a un test en pista i poder pilotar l’ecoRZ.

A mesura que s’apropi a data es podran trobar més detalls sobre els esdeveniments a la pàgina web de l’equip i a les Xarxes Socials:

www.ecoracing.es

facebook.com/UPCecoracing

twitter.com/UPCecoRacing

El projecte UPC ecoRacing és possible gràcies a la col·laboració d'entitats com: SEAT, KOSTAL, Venair, Rücker Lypsa EDAG Group, Industrias Metadell, Recam Làser, Holmio, Nexus, Ascamm, Enchufing, Vector, Lemo, Mecasonic, ABB, Ibercool, SKF, Lapp Group, Procircuits, Addendum, Corvi, Chemipol, BRUSA,  Tatto Gensace, TACSA, TP2MIL, Mecanitzats Muntada, CFP Fundació Lacetània, Ajuntament de Terrassa, Dtall, Industries Puchol, Nadaltech, Ti-Springs, NG Brakes, Altium, AGAUR, LITEM, Bender, Loctite, Zero2Infinity, Nostrum.

Les persones que no puguin assistir a l'acte podran gaudir de l'ecoRZ al Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona l'endemà de la presentació oficial.

Invitació Presentació de l'ecoRZ a l'ETSEIAT (UPC)

Confirmar assistència a:  upcecoracing@ecoracing.es

darrera modificació: Maig 2015