ESEIAAT - Acte de presentació de la nova Escola (18/02/16). A partir de les 11.30h, al vestíbul de l'edifici històric del carrer Colom, 1

A partir de les 11.30 h, al vestíbul de l'edifici històric del carrer Colom, 1

Acte de presentació de la nova ESEIAAT, el 18 de febrer

Dijous, 18 de febrer, a les 11.30 h, tindrà lloc la presentació de la nova Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Aquest centre inicia la seva trajectòria com a resultat de la unificació de les dues escoles d’enginyeria del Campus de Terrassa: l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT) i l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET).

Edifici històric del carrer Colom, número 1, seu de l'ESEIAAT
17/02/2016
L’edifici històric del carrer Colom, número 1, seu de la nova Escola, serà l'escenari de la presentació oficial de l'ESEIAAT, que s'iniciarà a les 11.30 h. El rector de la UPC, Enric Fossas, obrirà l'acte, que estarà presidit pel delegat del rector per al Campus de Terrassa, Xavier Cañavate, i que comptarà amb les intervencions del secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro, de  l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, i del director de l’ESEIAAT, Miguel Mudarra.

A partir del proper curs acadèmic 2016-2017, l’ESEIAAT, ubicada als mateixos espais de l’EET i l’ETSEIAT, i amb la seu a l’edifici històric del carrer Colom, número 1, de Terrassa, oferirà, en els àmbits industrial, aeroespacial i audiovisual, deu estudis de grau, set de màster universitaris, dos dels quals s’imparteixen íntegrament en anglès, i quatre programes de doctorat. Aquesta oferta d’estudis suma les titulacions que oferien fins ara l’ETSEIAT i l’EET. Així mateix, l’ESEIAAT articula les activitats de recerca, innovació i transferència de coneixement a través de 34 grups de recerca.

L'acte comptarà amb la projecció d'una presentació amb imatges de la nova Escola i se celebrarà amb l'actuació del grup Gemma Plans Quartet.
darrera modificació: Febrer 2016

Notícies