EcoRacing i MotoSpirit a la Fira MOVEMUS

Els equips EcoRacing i MotoSpirit, formats per estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la UPC, participen a la Fira MOVEMUS per la qualitat de l’aire de Terrassa.
EcoRacing i MotoSpirit a la Fira MOVEMUS

EcoRacing

Aquestes són les dades de l’esdeveniment:

Data: Diumenge 5 de juny

Ubicació: Rambla Ègara (entre Grànius i Volta, davant del Mercat de la Independència)

Horaris:

- Com anar amb bici sense morir en l'intent, a càrrec del Sr. Haritz Ferrando de Biter - a les 12 h.

- Beneficis per la salut de l'activitat física (activa), a càrrec de la Sra. Ione Avila del CREAL - a les 12 h 40 min.

- Vehicles elèctrics vers la contaminació atmosfèrica, a càrrec del Sr. Francesc Mauri, meteoròleg - a les 13 h 20 min.

- Mobilitat elèctrica i projectes, a càrrec dels equips EcoRacing Motospirit (UPC) - a les 18 h.

Més informació: http://www.terrassanoticies.com/setmana-medi-ambient-fira-movemus/

darrera modificació: Juny 2016

Notícies