Notícies

Notícies del lloc
EcoRacing i MotoSpirit a la Fira MOVEMUS
Els equips EcoRacing i MotoSpirit, formats per estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la UPC, participen a la Fira MOVEMUS per la qualitat de l’aire de Terrassa.
UPC ecoRacing presenta el monoplaça amb el qual competirà a la Formula Student
L’equip estatal pioner en sostenibilitat al món de la competició, UPC ecoRacing, presenta el pròxim 8 de juny el seu nou monoplaça, un vehicle 100% elèctric.
TESIS DOCTORAL - "Energy Efficiency of High Pressure Pneumatic Systems" a càrrec de Jose A. Trujillo (27/11/15, 11.00h)
UPC - Les Escoles del Campus de la UPC a Terrassa sinònim d'inserció laboral. Notícia Diari de Terrassa 17/06/15
L’ESEIAAT matricula el curs 2016-2017 els estudiants amb nota de tall més alta de tota la UPC
Aquest centre del Campus de la UPC a Terrassa es consolida com un important pol d’atracció de talent a Catalunya i a la resta de l’Estat, clau per a al desenvolupament econòmic industrial del país.
ESEIAAT - Ens vols conèixer millor? En portada
ETSEIAT - Dos titulats en enginyeria aeronàutica per l'ETSEIAT (UPC) patenten les veles del vaixell del futur
Formula Student UK 2016 proclama l’ecoRZ d’UPC ecoRacing el monoplaça elèctric més eficient
El nou monoplaça elèctric ecoRZ construït i dissenyat pels estudiants de l’equip UPC ecoRacing ha estat el cotxe més eficient de la Formula Student UK 2016 al circuit de Silverstone. Formula Student UK és una de les més exigents del campionat internacional Formula Student que es celebra durant tot l’any a diferents països de tot el món. L’ecoRZ ha ocupat la 3a posició a la classificació en la categoria de cotxes elèctrics i ha obtingut l’11ena posició en la classificació general d’entre 140 equips. L’ecoRZ s’emmarca en el programa INSPIRE3 que impulsa l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya.
El projecte GRÖN guanya el 1er Concurs IKEA-UPC Design
El disseny de nous contenidors de reciclatge domèstic modulars i apilables de les estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya, Sofia Hernández i Anna Prats, ha estat el guanyador del 1er Concurs IKEA-UPC Design. Els participants han hagut de crear nous dissenys de productes relacionats amb la cuina sostenible o amb la protecció dels infants.
Premi a la millor fotografia al concurs internacional Global Space Ballon Challenge pels estudiants de l'ESEIAAT
Estudiants de l’ESEIAAT llancen un globus a l’estratosfera que capta imatges espectaculars de la Terra i del Sol. Han guanyat el premi a la millor fotografia al concurs internacional Global Space Ballon Challenge, per davant de 405 equips de tot el món.
darrera modificació: Juliol 2015

Notícies