Premis d'empresa a l'excel·lència acadèmica

PREMIS EXCEL·LÈNCIA ACADÈMICA ETSEIAT

Creativitat COEICCreativitat Caixa Premis empresespremi caixa

Durant l’acte acadèmic i de graduació de cada curs es lliuren diferents premis i distincions als millors estudiants que han acabat el seus estudis durant el curs.

Per a l'acte del Curs 2013-2014, les empreses i premis patrocinats han estat:

Premis patrocinats per les empreses CAIXA D'ENGINYERS, CIRCUTOR, ELECNOR i TELSTAR als millors expedients acadèmics:

• CAIXA D'ENGINYERS, patrocina el premi al millor expedient de les titulacions de Grau
  • CIRCUTOR, patrocina el premi a l'estudiant/a núm. 1 de la promoció d'enginyeria industrial que havent cursat els estudis de 1r i 2n cicle a l'ETSEIAT, presenti el millor expedient acadèmic.
  • ELECNOR, patrocina  el premi a l'estudiant/a núm. 1 de la promoció d'enginyeria aeronàutica que havent cursat els estudis de 1r i 2n cicle a l'ETSEIAT, presenti el millor expedient acadèmic.
  • TELSTAR, patrocina el premi al millor estudiant/a núm. 1 de l'Àrea de l'Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial.
  • TELSTAR, patrocina el premi al millor estudiant/a núm. 1 de l'Àrea de l'Organització Industrial, Màster Universitari d'Enginyeria d'organització

El COL·LEGI OFICIAL D'ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA i la CAIXA D'ENGINYERS patrocinen cadascun el premi a la creativitat, al millor projecte final de carrera d'ambit industrial i aeronàutic.

HISTÒRIC PREMIS

- 11a. Edició dels Premis EMPRESA / ETSEIAT: CIRCUTOR, ELECNOR, TELSTAR i CAIXA D'ENGINYERS
- 9a. Edició del Premi COEIC / ETSEIAT
- 4a. Edició del Premi COIAE / ETSEIAT