Jornades de Portes Obertes (Màsters Universitaris)

Jornades de Portes Obertes (Màsters Universitaris)

JPO Màsters Universitaris - ETSEIATQUAN I ON?

dimarts, 24 de novembre 2015
Tarda: 16:00h

dijous, 31 de març de 2016
Tarda: 16:00h

dimarts, 26 d'abril de 2016
Tarda: 17:00h

dimarts, 24 de maig 2016
Tarda. 16:00h

ETSEIAT (UPC). C/ Colom, 11 - 08222-Terrassa
(Sala de Conferències - Planta 1a)

Per a consultes sobre gestió acadèmica (preinscripció, matrícula...):  admissions.masters.etseiat@upc.edu

Estudis:

- Dobles i Triples Titulacions
- Màsters d'Alt Rendiment

OBJECTIUS:

Donar a conèixer l’ETSEIAT, el Campus de la UPC a Terrassa, els estudis que s’ofereixen, les sortides professionals que tenen, els serveis de la universitat, visitar-ne les instal·lacions, laboratoris, etc...

Com puc participar-hi?:

Butlleta de sol·licitud individual: Icona butlleta.png

Nota:

Un cop enviada la butlleta, queda confirmada automàticament la vostra assistència.
L'ETSEIAT es reserva el dret d'anul·lar sessions per manca d'inscripcions.
Les anul·lacions s'anunciaran al web 48 hores abans de la data de realització de la sessió corresponent.
Per a més informació podeu contactar amb nosaltres.
darrera modificació: Abril 2016