Programa d'Inclusió i Discapacitat

ETSEIAT UPC - Banner guia de responsabilitat social universitària i discapacitat Banner Programa d'Inclusió i Discapacitat UPC

A la UPC som sensibles a les necessitats de les persones de la comunitat universitària que presentin algun tipus de discapacitat o altres afectacions i de la seva integració a la Universitat, per això comptem amb el Programa d'Inclusió i Discapacitat per donar resposta a les seves necessitats específiques i garantir la igualtat d’oportunitats en el desenvolupament de la seva activitat a la universitat.

Donem suport i facilitem la inclusió de les persones de la comunitat universitària:

• Que presentin algun tipus de discapacitat reconeguda amb un certificat de discapacitat
  • Que tinguin alguna afectació temporal per accident, trastorn d'aprenentatge, trastorn alimentari, etc. i que no tinguin un certificat de discapacitat  però tinguin alguna necessitat específica que faci necessària una actuació per garantir la igualtat d'oportunitats.

- Programa d’Inclusió i Discapacitat

- Guia d’atenció de l’estudiantat amb discapacitat a la Universitat

UPC. Igualtat d’Oportunitats

Plaça Eusebi Güell, 6.  08034 Barcelona

Contacte:   Montserrat Vilalta

E-mail:       montserrat.vilalta@upc.edu / atenció.discapacitats@upc.edu

Telèfon:      + 34 93 401 07 00

ETSEIAT (UPC)

C. Colom, 11.  08222 Terrassa

Contacte:   Mercedes Jiménez Lara.

E-mail:       mercedes.jimenez@upc.edu
Telèfon:     + 34 93 739 81 14