Acollida de nous estudiants/es

ETSEIAT UPC - Acollida de nous estudiants

Acollida de nous estudiants/es.

Una millor adaptació al nou entorn universitari

A l’ETSEIAT som conscients del repte que suposa per als estudiants/es de nou ingrés la transició del batxillerat al món universitari. Per aquesta raó hem implantat un programa d’acollida adreçat al nou estudiantat amb un seguit d’activitats que tenen com objectiu facilitar l’adaptació al nou entorn universitari.  S’organitza com una assignatura en la que els estudiants/es són informats sobre l’ús dels recursos informàtics i de la biblioteca,  de participar en activitats per a motivar i facilitar la seva integració a l’ETSEIAT fomentant el coneixement dels seus companys/es i aconseguir una inserció ràpida i efectiva en el nou entorn universitari.

S’imparteixen durant els dies previs a l’inici oficial del curs acadèmic (a principis de setembre) i, es completa durant els mesos següents en l’horari destinat a activitats culturals.

El programa d’acollida té com a principals objectius:

• Reduir l’impacte que presenta per als estudiants de secundària de nou ingrés l’accés a la Universitat.
  • Afavorir la seva integració i adaptació.
  • Proporcionar als estudiants/es informació sobre els estudis, els serveis, així com cursos de reforç de matèries, entre d’altres...

Per assolir aquests objectius s’organitzen diverses activitats d’assistència obligatòria per als estudiants de 1r curs.

darrera modificació: Abril 2013