Informació per a professors/es de secundària

• PROVES CANGUR (Concurs internacional de matemàtiques)
    dijous 7 d'abril de 2016

L’ETSEIAT acull cada any als centres de secundària del Vallès Occidental per a la realització de les proves Cangur de Matemàtiques.   www.cangur.org/

• SALÓ DE L'ENSENYAMENT 2016 (9 al 13 de març 2016)

La UPC serà present un any més al Saló de l’Ensenyament que tindrà lloc del 9 al 16 de març 2016, al recinte de Montjuïc, de Fira de Barcelona. Al llarg d’aquests dies, la UPC informarà sobre els estudis i els serveis que oferirà el curs 2016-2017.

L’horari del Saló de l’Ensenyament serà de les 10.00h a les 19.00h, i el diumenge, de les 10.00h a les 14.00h. Aquest saló és la cita líder a Espanya del món educatiu, que visiten, cada any al voltant de 75.000 joves a la recerca d’informació per decidir el seu futur acadèmic i professional.

Més informació: www.ensenyament.com/

darrera modificació: Abril 2016