Enginyeria Industrial (UPC-ETSEIAT) + ADE (UOC)

Informació general

Actualment, dues de les titulacions que gaudeixen de més demanda i futur professional són els estudis integrats d’Enginyeria Industrial, que inclouen el Grau i el Màster, i els d’Administració i Direcció d’Empreses.

Mentre els estudis d’enginyeria industrial, de caràcter multidisciplinari i amb gran prestigi internacional, doten a l’estudiant de capacitats per dissenyar, implementar i innovar en productes i processos aplicables a qualsevol àmbit de l’activitat econòmica, el grau d’Administració d’Empreses atorga capacitat de direcció, gestió i vocació emprenedora. La combinació d’aquests dos estudis crea professionals amb un perfil que combina tant el caràcter tècnic com habilitats de gestió i alta capacitat de lideratge.

Un dels avantatges d’aquest programa integrat és la possibilitat que dóna la Universitat Oberta de Catalunya de poder estudiar no presencialment, facilitant la conciliació amb els estudis presencials de la Universitat Politècnica de Catalunya. Donada l’exigència del programa s’ha dissenyat un sistema de doble tutoria (UPC-UOC) per guiar i acompanyar els estudiants en tot moment.

Pla d'Estudis

El pla d’estudis conjunt està dissenyat per poder iniciar-se un cop superada la fase inicial del Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials, és a dir, un cop superats tots els crèdits dels primers dos quadrimestres d’aquesta titulació.

Coordinador acadèmic: Pep Simó icona nova pàgina

Les assignatures que s’han de cursar en els estudis integrats d’Enginyeria Industrial es poden consultar a la pàgina del Grau en Tecnologies Industrials (GrETI) i del Màster Universitari en Enginyeria Industrial (MUEI). Respecte als estudis a la UOC, l’itinerari recomanat a la UOC és el següent:

Selecció de Candidats

La selecció d’estudiants es realitza dos cops l’any, prèvia sessió informativa a l’ETSEIAT que serà degudament comunicada per correu electrònic.

La preinscripció s’haurà de fer mitjançant el següent FORMULARI. icona nova pàgina

Dates límit per realitzar la preinscripció:

• 7 de gener (matricula de primavera)
  • 24 de juny (matricula de tardor).

Preus i matrícula

El preus de la matrícula es poden consultar a cada una de les Universitats:

darrera modificació: Març 2016