Història i xifres

Principals indicadors

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeries Industrial i Aeronàutica pertany a la Universitat Politècnica de Catalunya, i està ubicada en el Campus Terrassa.

El 1902 entra en funcionament l'Escola Superior d'Indústries de Terrassa, i durant l'any 1904 es creen els estudis d¡Enginyer en Indústries Tèxtils. Tanmateix, els tres nivells d'estudis - elemental, superior i enginyeria - formaven una única estructura , fins que l'any 1947 es crea el Patronat de l'Escola d'Enginyers Industrials Tèxtils de Terrassa.
La culminació d'aquest llarg procés d'establiment de l'Escola d'Enginyeria Industrial de Terrassa tingué lloc amb la inauguració del nou edifici l'any 1962, i amb la inclusió de noves titulacions d'Enginyeria Industrial a partir d'aquella dècada. El curs 2004/05 es començen a impartir els estudis d'Enginyeria Aeronàutica, i a partir del curs 2010/11, començaran a impartir-se els nous Graus.
Indicadors Nombre
Titulacions de Grau 3