El Sistema de Qualitat a l'ETSEIAT

Sistema d'Assegurament Intern de la Qualitat

L’assegurament de la qualitat en el marc de l’EEES.
Les universitats han de garantir, fent ús de la confiança que la societat els atorga en la seva gestió autònoma, que les seves actuacions asseguren l'assoliment dels objectius associats a la formació que imparteixen. Per aconseguir aquest repte, les universitats han de disposar de mecanismes i sistemes d’assegurament intern de la qualitat (SAIQ) formalment establerts i públicament disponibles.

Al novembre de 2009 l’ETSEIAT obté l’acreditació del SAIQ AUDIT per l’AQU.

darrera modificació: Febrer 2016