Treball Fi de Màster

El tema del TFM es podrà presentar quan l’estudiant/a pugui matricular les darreres assignatures per finalitzar la carrera (independentment de la matrícula de TFM).

És condició imprescindible per defensar el TFM haver superat totes les assignatures de la titulació.

L’estudiant/a podrà triar un TFM acordat amb un/a professor/a amb docència i adscripció a l’ETSEIAT.

El/La director/a a formalitzarà la inscripció de l'enunciat del TFM a la Intranet de l'ETSEIAT dins del termini establert.

L'acceptació, el refús o l'acceptació condicionada a modificacions en el tema de TFM correspon a la Comissió de PFC i TFM, que analitzarà en les seves reunions ordinàries les sol·licituds acordades entre professorat i estudiantat per tal de donar-hi l'aprovació final.

Un cop aprovat aquest enunciat per la Comissió de PFC i TFM, tindrà una vigència de catorze mesos, passats els quals l’estudiant/a haurà de sol·licitar una pròrroga a la Intranet de l'ETSEIAT.
Informació relacionada

darrera modificació: Febrer 2016