Recursos Docents

Recull de recursos docents que ofereix l'ETSEIAT

Banners Pack (Atenea).jpg ATENEA és el campus virtual de suport a la docència de la Universitat Politècnica de Catalunya basat en l'entorn de programari obert Moodle.
Banners Pack (e-Secret@ria).jpgBanners Pack (e-Secret@ria).jpgBanners Pack (eSecretaria).jpg
Portal d'Internet amb connexió 24 hores al dia, mitjançant el qual podeu comunicar-vos amb l'Escola en referència a gestions i tràmits relacionats amb l'expedient acadèmic.

last modified : September 2015

Curs Actual

RSS RSS  Accessibility  Disclaimer   School of Industrial and Aeronautical Engineering of Terrassa. ETSEIAT.