Vols marxar?

Amb els programes de mobilitat l’estudiantat de l’ETSEIAT pot realitzar una estada acadèmica en les següents modalitats:

• Projecte final de carrera (PFC) o Treball de Fi de Grau (TFG) o Treball de Fi de Màster (TFM)
  • Assignatures
  • Assignatures + PFC o TFG o TFM
  • Pràctiques en empreses

Què s'ha de fer?

A la intranet de l'ETSEIAT, menú "Estudiants/es", trobareu disponibles dues funcionalitats sobre mobilitat:

1- E-mails contacte mobilitat
:

• Han estat de mobilitat: Llistat de les dades de contacte d’estudiantes i estudiants de mobilitat d’anys anteriors que han autoritzat la difusió de les seves dades.
  • Marxen de mobilitat: Llistat de les dades de contacte d’estudiantes i estudiants de mobilitat del proper curs que han autoritzat la difusió de les seves dades.

Aquesta informació us serà d’utilitat per contactar amb persones que anteriorment han estat a la vostra universitat destí i us puguin ajudar a resoldre els vostres dubtes.

2- Autoritzacions: Autoritzar la difusió de les vostres dades de contacte (nom i correu electrònic de la UPC) a les estudiantes i estudiants de mobilitat dels propers cursos, que necessitin informació sobre la mateixa universitat.

Us demanem que autoritzeu la difusió de les vostres dades de contacte als futurs estudiants/es de mobilitat.

darrera modificació: Gener 2016