UPC Xina

Programa UPC per realitzar un intercanvi acadèmic en anglès (projecte final de carrera, projecte de Master) a certes universitats de la Xina amb les que la UPC té acords de col·laboració. Aquest programa està només destinat a estudiants UPC de les escoles: EPSC, ETSAB, ETSAV, ETSECCPB, ETSEIAT, ETSEIB, ETSETB, FIB.

Curs 2016/17:
Termini de presentació de sol·licituds
:

Els estudiants presentaran al Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiantat (SIAE) de l'ETSEIAT, del 23 de novembre de 2015 al 12 de gener de 2016, la següent documentació:

1. L’imprès de sol·licitud de la convocatòria UPC Xina 2016-2017.
    En tots els casos, s’haurà d’indicar la priorització numèrica de la totalitat de les places sol·licitades.

2. Currículum Vitae complet de l’estudiant, en anglès.

3. Certificat de coneixement de llengua anglesa.

4. Escrit de motivació en anglès, on es justifiqui la decisió d’estudiar a Xina.

5. Descripció en anglès de la temàtica del treball o projecte final de Grau, de Carrera o de Màster que es vol portar a terme a la universitat xinesa.

6. Escrit de recomanació d’un professor, en anglès.

Més informació a:

darrera modificació: Novembre 2015