Sol·licitar una plaça

Què he de fer?

• Buscar les Universitats on es poden cursar assignatures i/o PFC/TFG/TFM que puguin convalidar-se per assignatures dels meus estudis.
  • L'estudiant ha de complir els requisits (idioma, crèdits mínims de l'intercanvi...) de la Universitat de destí per ser admès. Per tant, és molt important revisar aquests requisits abans de sol·licitar la plaça.
  • Sol·licitar un màxim de 6 places, per ordre de preferència, a l’e-secretaria
  • Consultar beques i ajuts que us siguin aplicables.

Mou-te! 2016/17 (Dossier de l'estudiant de mobilitat)
darrera modificació: Gener 2016