Durant l'intercanvi

Un cop a la universitat de destí haureu de:

• Formalitzar la matrícula i els tràmits requerits per la universitat.
  • Enviar al SIAE el document Confirmation of arrival original signat per la universitat estrangera en el termini màxim de dues setmanes a partir de la data d’incorporació fixada per la Universitat.
  • En el cas de marxar a fer el PFC/TFG/TFM, ens haureu d’informar del tutor que tindreu a la universitat de destí i presentar el document Proposed Final Project Erasmus Programme, obrint un tiquet al SAU (SISTEMA d'ATENCIÓ A L'USUARI), en un termini màxim d'un mes des de l'inici de l'estada.
  • Si feu modificacions del Learning Agreement inicial haureu de:

Podeu informar de qualsevol incidència a l’ETSEIAT mitjançant el Gestor de Servei d'Atenció a l’usuari(SAU)(sau.etseiat.upc.edu).

Abans de tornar, assegureu-vos de:

• Fer el tràmits que corresponguin a la universitat estrangera.
  • Tenir el Learning Agreement i/o el document Changes to proposed Learning Agreement ORIGINAL signat i segellat per la universitat estrangera en el vostre expedient de mobilitat de l'ETSEIAT.
  • Signar dues còpies del certificat d’estada.
  • Sol∙licitar el certificat de qualificacions.
  • Si teniu l'ajut Erasmus+ Estudis trobareu més informació al Servei de Gestió Acadèmica de la UPC
darrera modificació: Febrer 2016