Dobles titulacions i acords bilaterals internacionals

L'ETSEIAT t'ofereix l'oportunitat d'accedir a una experiència internacional encara més àmplia gràcies a les dobles titulacions i acords bilaterals internacionals

Doble titulació i acords bilaterals internacionals
Estudiants/es ETSEIAT

S'obté un reconeixement de crèdits realitzats a la universitat d'acollida i, a la finalització de la mobilitat, s'obtenen els títols d'ambdues universitats. Els titulats/des es beneficien de millors oportunitats professionals i de l'accés a les dos associacions alumni.

Universitats partners

França:
- ISAE SUPAERO (Toulouse) (obriu en una finestra nova)
- HEC PARIS (Paris) (obriu en una finestra nova)
- ESTACA (Paris) (obriu en una finestra nova)

Itàlia:
- Politecnico di Torino (Torino) (obriu en una finestra nova)

Regne Unit:
- Cranfield University (Cranfield) (obriu en una finestra nova)

Estats Units d'Amèrica:
-  Illinois Institute of Technology (Chicago) (obriu en una finestra nova)
-  Mechanical & Aerospace Engineering Department (MAE). University of California - Irvine (California) (obriu en una finestra nova)

Durada i càrrega lectiva

En funció de l'acord i la universitat de destinació s'haurà de cursar:
1 any (60 crèdits); 1,5 anys (90 crèdits); 2 anys (120 crèdits)

Programa al que pertany la mobilitat internacional

Erasmus + estudis;  UPC-USA

Ajuts

Europa:
Any 1:
Erasmus + per estudis o Erasmus.es  i MOBINT Agaur

Any 2:
Erasmus + per estudis o Erasmus.es i MOBINT Agaur
Ajut La Mútua dels Enginyers/ETSEIAT

El programa d'ajuts Erasmus + per estudis (SMS) preveu el finançament de, com a màxim, 5 mesos en cada curs acadèmic. Aquest finançament és incompatible amb les beques Erasmus.es del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (MECD).

Estats Units d'Amèrica:
MOBINT Agaur

Oferta de places i titulacions universitats partners + requeriments acadèmics

Informació de les universitats i requeriments d'admissió

Com sol·licitar places?  (How to join partner university)

1.  ISAE SUPAERO (Toulouse)
2.  HEC PARIS (Paris)
3.  ESTACA (Paris)
4.  Politecnico di Torino (Torino)
5.  Cranfield University (Cranfield)
6.  Illinois Institute of Technology (Chicago)
7.  Mechanical & Aerospace Engineering Department (MAE). University of California - Irvine (California)

oriol escofet

Oriol Escofet

Oriol Escofet ha estudiat Enginyeria Aeronàutica a l'ETSEIAT (UPC).

Gràcies als programes de doble titulació ha marxat al Regne Unit, a la Universitat de Cranfield, per cursar el Master of Science (MSc).   obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva

Adriana Lladó titulada en Enginyeria Aeronàutica per l'ETSEIAT (UPC).

Al juliol va tornar de la University of California, Irvine (The Henry Samueli School of Engineering) Estats Units, a on ha realitzat el seu projecte final d'estudis, que forma part dels acords que promou l'ETSEIAT amb universitats estrangeres. Actualment treballa i amplia la seva formació a la University of California. obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva

darrera modificació: Gener 2016