Assignació i acceptació de plaça

Aplicant la Normativa per l’assignació de places l’ETSEIAT publicarà l’adjudicació de places.

Si no us ha estat assignada cap de les places sol·licitades, podreu fer una nova sol·licitud entre les places que hagin quedat vacants.

L’acceptació o renúncia de la plaça assignada s'ha de fer a través de l'e-Secretaria en el termini establert. L'acceptació implica el compromís de realització de l’intercanvi. La no acceptació de la plaça es considerarà com una renúncia.

Un cop acceptada la plaça haureu de lliurar al SIAE, dins del període establert, el document d'Acceptació de plaça de mobilitat internacional.

Un cop adjudicada la plaça, l’Escola informarà a les universitats de destí, de l'estudiantat seleccionat

És responsabilitat de l'estudiant o estudianta la preparació de la documentació completa exigida per la universitat de destí i lliurar-la al SIAE 20 dies abans del deadline.

A la intranet de l'ETSEIAT, menú "Estudiants/es", trobareu disponibles dues funcionalitats sobre mobilitat:

1- E-mails contacte mobilitat
:

• Han estat de mobilitat: Llistat de les dades de contacte d’estudiantes i estudiants de mobilitat d’anys anteriors que han autoritzat la difusió de les seves dades.
  • Marxen de mobilitat: Llistat de les dades de contacte d’estudiantes i estudiants de mobilitat del proper curs que han autoritzat la difusió de les seves dades.

Aquesta informació us serà d’utilitat per contactar amb persones que anteriorment han estat a la vostra universitat destí i us puguin ajudar a resoldre els vostres dubtes.

2- Autoritzacions: Autoritzar la difusió de les vostres dades de contacte (nom i correu electrònic de la UPC) a les estudiantes i estudiants de mobilitat dels propers cursos, que necessitin informació sobre la mateixa universitat.

Us demanem que autoritzeu la difusió de les vostres dades de contacte als futurs estudiants/es de mobilitat.

Mou-te! 2016/17 (Dossier de l'estudiant de mobilitat)

darrera modificació: Març 2016