A la tornada de l'intercanvi

1- Abans de tornar, assegura't de tenir en el teu expedient de mobilitat de l'ETSEIAT el learning agreement  ORIGINAL signat i segellat per la universitat estrangera (les assignatures d'aquest document han de coincidir amb les assignatures del precompromís de convalidació).

2- Lliurar al SIAE de l'ETSEIAT:

• El certificat de qualificacions ORIGINAL signat i segellat per la Universitat destí.
  • Si has fet el PFC/TFG/TFM una còpia en paper de la memoria del PFC/TFG/TFM.
  • El learning agreement ORIGINAL signat i segellat per la Universitat destí (només en el cas de no haver enviat aquest document durant l'estada).
  • El certificat d'estada. Model mobilitat Erasmus+ (en format word o en format pdf) o  model altres tipus de mobilitat a l’estranger on han de constar les dates inicial i final de la teva estada. Cal que aquestes dates coincideixin amb les que figuren a la credencial o, en tot cas, que comprenguin un període més ampli. Aquest certificat caldrà que sigui l’original, i que estigui signat i segellat per la universitat de destí.

3- Fer el Qüestionari UE en línia. Uns dies abans de finalitzar l'estada es rebrà un correu amb un enllaç personalitzat al qüestionari. El fet de no fer el Qüestionari UE implicarà la devolució de l'ajut percebut.

4- Fer el test final de coneixement de llengües, en cas de que us hagueu acollit voluntàriament al suport lingüístic (OLS)

5- Estudiants de grau. Procediment per reconèixer crèdits per mobilitat

Si has demanat beca AGAUR cal lliurar:
  • Una còpia del certificat d'estada a les oficines de l'AGAUR.

Adreçes:

SIAE ETSEIAT

AGAUR

Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiantat
ETSEIAT

C/ Colom,11