Programes de mobilitat

Segon llistat provisional de persones admeses per participar en els programes de mobilitat internacional durant el proper curs acadèmic 2016/17. ESTUDIS DE GRAU (data de publicació: 14/03/2016)

Segon llistat provisional de persones admeses per participar en els programes de mobilitat internacional durant el proper curs acadèmic 2016/17. ESTUDIS DE MÀSTER  (data de publicació: 14/03/2016)

Llistat provisional de persones admeses per participar en els programes de mobilitat internacional durant el proper curs acadèmic 2016/17. ESTUDIS DE GRAU (data de publicació: 26/02/2016)

Llistat provisional de persones admeses per participar en els programes de mobilitat internacional durant el proper curs acadèmic 2016/17. ESTUDIS DE MÀSTER  (data de publicació: 26/02/2016)

Un dels objectius de l'Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa és establir relacions amb altres centres universitaris per tal de fomentar l'intercanvi de l'estudiantat. Les estades a l'estranger ofereixen una oportunitat de conèixer una cultura i un idioma nou i representen, sens dubte, una experiència vital única, cada cop més valorada per les empreses.

L'ETSEIAT participa en els següents programes de mobilitat:

DOBLES TITULACIONS I ACORDS BILATERALS

L'ETSEIAT t'ofereix l'oportunitat d'accedir a una experiència internacional encara més àmplia gràcies a les dobles titulacions i acords bilaterals internacionals, amb universitats de França, Itàlia, Regne Unit i Estats Units d'Amèrica.

Amb els programes d'intercanvi l’estudiantat de l’ETSEIAT pot realitzar una estada acadèmica en tres modalitats:

1rs i 2ns cicles
Graus Màsters
Projecte Final de Carrera (PFC) Treball de Fi de Grau (TFG) Treball de Fi de Màster (TFM)
Assignatures Assignatures optatives Assignatures 2n any
Assignatures + PFC Assignatures optatives + TFG Assignatures 2n any +TFM

La Mútua dels Enginyers col.labora amb l'ETSEIAT proporcionant un ajut per tal d'afavorir la mobilitat internacional en la modalitat de doble titulació, atès que la durada de la mateixa sol ser de més d'un curs acadèmic, essent finançat el primer any pel programa "Erasmus amb finalitat d'estudi" (cas que l'estada tingui lloc a un país elegible) i el segon any no compta amb un ajut específic, amb l'objecte de sufragar les despeses originades pel curs o semestre addicional d'intercanvi.

La Mútua, també col.labora incentivant la creativitat i l'enginy, així com proporcionant als estudiants/es les assegurançes  internacionals que requereixen per la seva tranquil.litat, com ara l'assistència en viatge a l'estranger en el cas de les mobilitats internacionals, a un cost i cobertures excepcionals de col·lectiu.  A més, proporciona als estudiants estrangers que volen cursar una part dels seus estudis a l'ETSEIAT una cobertura d'assistència en el nostre territori, facilitant l'accés al visat de manera àgil i econòmica.

En aquest apartat podràs trobar informació sobre aquests programes, les pràctiques en empreses a l'estranger, els requisits i tot allò que cal fer per participar-hi.

La convocatòria de Programes de les diferents modalitats de Programes Mobilitat d'Estudiants de la UPC-BARCELONATECH la trobaras a l'enllaç del Servei de Relacions Internacionals
darrera modificació: Març 2016