Matrícula i tràmits relacionats

La matrícula és un tràmit imprescindible per tal de poder rebre docència i tenir dret a exàmens de les diferents titulacions que ofereix l'ETSEIAT. El procediment a seguir és el següent:

fletxa dreta

Hi ha dos períodes de matrícula en el curs acadèmic
associats a la docència quadrimestral:
  • Primer període: al juliol - setembre. Matrícula del quadrimestre de tardor (Q1).
  • Segon període: al febrer. Matrícula del quadrimestre de primavera (Q2).

Dades de contacte

telèfon

actiu només del 10 al 24 de juliol
(de 8:30h a 14h)

Informació prèvia

Abans de cada període de matrícula cal consultar la següent informació:

Matrícula

Durant els dies establerts a cada període de matrícula l'estudiantat es pot matricular segons el col·lectiu al què pertanyen, tot seguint les normatives establertes.

• Cal recordar: L'estudiantat NO NOU fa la matrícula per e-Secretaria i l'estudiantat de NOU accés la fan de manera presencial.
A la informació que es publica al web específica per cada període es fa referència a:

• Activitats de benvinguda i d'acollida
  • Documentació a lliurar (abans de la matrícula i el dia de la matrícula)
  • Suport a la matrícula
  • Formes de fer el pagament de la matrícula
  • Període: en funció del calendari de cada període de matrícula.

Tràmits posteriors a la matrícula

Després de la matrícula cal consultar la informació posterior, a la que s'accedeix a través dels enllaços d'aquesta pàgina, i que fa referència a:

darrera modificació: Juliol 2016