Informació general

beques.jpg
Les opcions per finançar els vostres estudis a la UPC són diverses. En aquesta pàgina trobareu informació actualitzada sobre diferents convocatòries per sol·licitar beques i ajuts a l'estudi i per a la mobilitat, que us ofereixen la Universitat i altres organismes.

BEQUES OFICIALS (Regim general, Agaur...)

SIMULACIÓ D'AJUTS I BEQUES.

NOVETATS:
Beca Equitat- AGAUR

Obert termini extraordinari fins 31 de març de 2016, per als estudiants matriculats amb posterioritat al 15 d'octubre (primera matrícula) [+info].

darrera modificació: Març 2016