Presentació i defensa del PFC-TFM

Entre la data d'aprovació de l'enunciat i la data de defensa del PFC hauran d'haver passat com a mínim tres mesos.

Per a cada convocatòria de presentacions es farà pública una llista indicant per a cada estudiant/a el TRIBUNAL qualificador que li hagi estat assignat per la Comissió de Projecte Fi de Carrera (CPFC) amb la data, hora i lloc de defensa.

L'acte de defensa serà públic i constarà d'una presentació dels principis i objectius del treball, descripció del desenvolupament i conclusions o resultats i podrà també incloure una demostració pràctica executada amb un prototipus o maqueta. El temps previst per a la presentació és entre 25 i 30 minuts, després dels quals cada membre del tribunal qualificador podrà demanar a l'estudiant els aclariments o explicacions que cregui convenients. La durada màxima de l'acte de defensa es preveu de 60 minuts.

darrera modificació: Març 2014