Matrícula del PFC

Un cop finalitzat el període de presentació d'enunciats de la convocatòria, s’obrirà un termini per la matriculació del PFC a l'e-secretaria (veure calendari de PFC).

• És condició imprescindible per matricular-se del PFC, haver presentat i tenir aprovat l’enunciat, o en el seu defecte haver-ne demanat una pròrroga a la Intranet de PFC.
  • La matrícula del PFC s'efectuarà sempre un cop l'estudiant s'hagi matriculat o matriculi simultàniament les darreres assignatures -troncals, obligatòries, optatives i de lliure elecció- que li manquin per finalitzar la carrera.
  • M A T R Í C U L A   A D D I C I O N A L:

A partir del curs 2012/13, tant si el PFC s'inicia en el quadrimestre de tardor com si s'inicia en el de primavera, si la defensa no es produeix en el quadrimestre en el qual s'ha matriculat, l’estudiant pot triar si vol fer una matrícula addicional en el quadrimestre següent o si vol ser avaluat del PFC i fer una matrícula ordinària més endavant.

A la matrícula addicional no s’ha d’abonar l’import dels crèdits corresponents al PFC, sinó solament els serveis administratius (gestió de l'expedient acadèmic, suport a l'aprenentatge i assegurança escolar, si s’escau).

La matrícula ADDICIONAL té validesa:

- Fins al 30 d'abril, si la primera matrícula s’ha formalitzat en el primer quadrimestre de l’any acadèmic.
    - Fins al 31 d’octubre, si la primera matrícula s’ha formalitzat en el segon quadrimestre.

Si el PFC no se supera dins aquest termini, s’haurà de tornar a formalitzar la matrícula ordinària. Aquesta matrícula inclou, a més dels serveis administratius, els crèdits del PFC amb l’increment corresponent.

• En cas que es produeixi un CANVI DE PROJECTE (canvi de títol, canvi de modalitat...) , no es podrà fer la matrícula addicional. L’estudiant haurà de ser avaluat i, per tant, s’haurà de formalitzar una matrícula ordinària amb posterioritat.

• Entre la data d'aprovació de l'enunciat i la data de defensa del PFC hi han d'haver passat com a mínim tres mesos.

Informació relacionada:

darrera modificació: Març 2015