Lliurament del PFC

Un cop finalitzat el PFC, d'acord amb Normativa de presentació PFC (Instruccions per a la redacció i preparació del PFC), i autoritzat pel seu tutor/a, cada estudiant/a presentarà a la secretaria de l'ETSEIAT, en el termini establert al calendari de PFC:

- Un exemplar en format paper.
- Un exemplar en format digital (CD o DVD en format pdf), on hi constin el nom de l’autor/a i tutor/a.
- Una còpia en format digital a la intranet de PFC (després de dipositar el PFC a la secretaria).

- Còpia de la matrícula.

En cas que l’estudiant autoritzi la publicació electrònica del PFC, haurà d’emplenar i signar l'autorització de la publicació electrònica del PFC i lliurar-la al SIAE adjuntant un tercer exemplar del PFC en format digital (serà condició imprescindible l’autorització del/de la tutor/a del PFC per a poder-ho publicar). Amb l’autorització signada i el PFC aprovat, es procedirà a la publicació electrònica a la pàgina web del Servei de Biblioteques i Documentació de la UPC (https://upcommons.upc.edu/pfc/).

Serà en aquest moment que a l’estudiant se li lliurarà una còpia de la llicència de Creative Commons per al seu projecte.

Mentre duri el procés d’avaluació l’exemplar dipositat en paper a la secretaria quedarà a disposició del tribunal.

Un cop finalitzat el procés d'avaluació, l’exemplar en format paper serà retornat a l’estudiant, un exemplar en format digital serà custodiat per l’Escola, i l’altre serà lliurat, si s’escau, al Servei de Biblioteques i Documentació per a la seva publicació electrònica.

La propietat intel·lectual del PFC es regirà segons la normativa de la UPC.

Més informació a:

darrera modificació: Març 2015