Lliurament d'enunciats i pròrrogues

El tema del PFC, es podrà presentar, en el termini marcat en el calendari de PFC, a partir que l’estudiant/a pugui matricular les darreres assignatures per finalitzar la carrera (independentment de la matrícula de PFC).

L’estudiant/a podrà triar un PFC entre l'oferta de títols de PFC per Departament, o bé proposar i acordar un altre tema amb un/a professor/a amb docència i adscripció a l’ETSEIAT.

L’estudiant/a formalitzarà la inscripció de l'enunciat del PFC a la Intranet de l'ETSEIAT dins del termini establert. Prèviament cal contactar amb el/la professor/a que farà de tutor/a del projecte i validarà l'enunciat a la Intranet.

L'acceptació, el refús o l'acceptació condicionada a modificacions en el tema de PFC correspon a la Comissió de PFC, que analitzarà en les seves reunions ordinàries les sol·licituds presentades pels estudiants/es per tal de donar-hi l'aprovació final.

Un cop aprovat aquest enunciat per la Comissió de PFC, tindrà una vigència d’un any, passat el qual l’estudiant/a haurà de sol·licitar una pròrroga a la Intranet de l'ETSEIAT.

Informació relacionada amb l'enunciat del PFC:

darrera modificació: Març 2015