Més de 200 pràctiques per estudiants i recents graduats

En empreses com Endesa, Telefónica, Siemens i Huawei.
Més de 200 pràctiques per estudiants i recents graduats

Talentoteca

De cara als mesos d’estiu s’ofereixen més de 200 pràctiques en diferents àrees. Les pràctiques son remunerades i les ofertes es poden consultar a Talentoteca.es. Algunes de les empreses són Endesa, Telefónica, Siemens i Huawei.

A més a més, el programa "Emprende tus prácticas" ofereix pràctiques en diferents Start ups de base tecnològica a nivell internacional. L'últim dia per inscriure's a aquest programa és el dia 15 de juny de 2016.

Informa’t al següent enllaç i emprèn les teves pràctiques!

last modified : June 2016
RSS RSS  Accessibility  Disclaimer   School of Industrial and Aeronautical Engineering of Terrassa. ETSEIAT.